Volby ČR to je politika, korupce, volby a Hradec Králové


Tv-internet.cz: Kam až lze zajít v politické propagaci?

06.10.2010 13:14

Politická propaganda ČSSD prostřednictvím tv-internet.cz?

Dnes jsem si potvrdil, že https://www.tv-internet.cz/ pracuje s velkou pravděpodobností pro ČSSD. Proč? Protože v tisku vyšel inzerát ČSSD Hana Orgoníková - kandidátka na primátorku HK a pod ním velkým písmem dvě webové adresy: https://www.orgonikova.org a také https://www.tv-internet.cz/ . Zajímavé. A nepřekvapující. Škoda jen, že o této spojitosti není na webu ani zmínka. Chtějí nás všechny autoři klamat?

Na tento můj komentář dnes (na Facebook) zareagoval Pavel Danko s obzvláště zajímavým komentářem, který zde všem čtenářům předkládám (neupraveno):

"Honzo, někdy v polovině roku 2009 jsem udělal novou tvář TV-internet spolu s projektem, který by umožňoval šíření neziskových kulturních akcí prostřednictvím on-line "vysílání". Živit se to mělo z reklamy a z propagačních příspěvků spadajících do "DOBRÝCH ZPRÁV". Bohužel do rubriky "Dobré zprávy" začaly padat příspěvky ve kterých pokaždé vystupovala Orgoníková a neustále něco kritizovala. Projekt jsem právě z tohoto důvodu nemohl realizovat, neboť politická angažovanost TV-INTERNET porušovala mou zásadu, skrze kterou jsem celý projekt tvořil. Původní TV-INTERNET byl spíše skladištěm videí bez možnosti jej přehrát ve stránce. Já udělal systém, který umožňoval on-line přenos. Ani jednou se to neuskutečnilo. Pan Bíla - provozovatel TV-INTERNET jenom hrabe 5000Kč za každý příspěvek. A zde pozor. Někomu nabízí tvorbu příspěvku za 5000Kč s DPH a někomu bez. Podle xichtu. Před 8 měsíci jsem od TV-INTERNET dal ruce definitivně pryč a teprve teď opět změnili tvář TV-INTERNET a rubrika "DOBRÉ ZPRÁVY" už tam není. Pan Bíla si tedy hraje na mocného mediálního krále, který už do světa médií nepřinese nic nového. A že propaguje ČSSD? Ano. S paní Orgoníkovou jsou "velcí přátelé" a ona je ochotna (rovněž i pan Váňa z Pardubic) platit 5000Kč za vyjádření svého slova."

—————

Zpět


Diskusní téma: Tv-internet.cz: Kam až lze zajít v politické propagaci?

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Komunální volby 2010 Hradec Králové

10.07.2010 04:02

Rozhovor: Edvard Kožušník o politickém marketingu v sociálních sítích

Rozhovor: Edvard Kožušník o politickém marketingu v sociálních sítích Poslanec Evropského parlamentu Edvard Kožušník patří mezi early adoptery politického marketingu na sociálních sítích a právě díky nim udržuje stabilní kontakt se svými příznivci. Jak se dívá na stav politického marketingu v ČR a...

—————

10.07.2010 03:17

Termín voleb: 15. a 16. října 2010

Termín voleb: Pan prezident stanovil termín komunálních voleb na pátek a sobotu 15. a 16. října 2010.

—————



CZIN.eu