Volby ČR to je politika, korupce, volby a Hradec Králové


Volby HK 2010: Hýsek a otázky na tělo VI.

05.09.2010 00:47
6) V našem státě není na žádné politické úrovni moc běžné, že by člověk byl zodpovědný za chyby, na kterých se podílí, nebo je dokonce zavinil. Pokud se objeví problém, je již téměř folklórem dávat od něj ruce pryč, chybí odvaha nést následky. Proto mě zajímá, čístě hypoteticky, co například by se muselo přihodit, abyste rezignoval na svůj post komunálního politika? Každý má tuto mez nastavenou jinak, jaký mezník je ten Váš?

Je to velký problém. V ČR je možné se ve funkci totálně znemožnit a přesto většina politiků zůstává na svém místě dále. Jenže, kolik silných osobností a čestných lidí ve vysoké politice je? Hrstka statečných. Co si myslím o zodpovědnosti politiků lze vyčíst např. z mojí Vize HK 2020 speciálně bod 18 (Hradecký investiční fond). Cituji sám sebe: "Fond je primárně určen pro příští generace a jeho význam v dlouhodobém horizontu stoupá. Hradečtí radní jsou přímo zodpovědní za správu tohoto fondu a v případě prokazatelně špatně odvedené práce ručí svým osobním majetkem. Hradečtí radní svým jednáním občanům ukazují a dokazují, jak se chová správný hospodář." 

Jinak Vaše otázka na můj mezník, to je další proklatě těžká otázka. Vidím, že na těžké otázky máte velký talent. Co nemůže skončit jinak než rezignací a platí to pro mne i pro ostatní?

  • Příjem hotovosti v zaměstnání a bez dokladu.
  • Nález igelitové tašky se 100.000,-Kč v kufru automobilu s nevysvětleným původem. 
  • Výrazná finanční či jiná škoda městu z nedbalosti.
  • Falšování údajů.
  • Vyhrožování či nátlak z pozice své funkce.
  • Mnohamilionový nárůst majetku během funkčního období s nevysvětleným původem. 

—————

Zpět


Komunální volby 2010 Hradec Králové

10.07.2010 04:02

Rozhovor: Edvard Kožušník o politickém marketingu v sociálních sítích

Rozhovor: Edvard Kožušník o politickém marketingu v sociálních sítích Poslanec Evropského parlamentu Edvard Kožušník patří mezi early adoptery politického marketingu na sociálních sítích a právě díky nim udržuje stabilní kontakt se svými příznivci. Jak se dívá na stav politického marketingu v ČR a...

—————

10.07.2010 03:17

Termín voleb: 15. a 16. října 2010

Termín voleb: Pan prezident stanovil termín komunálních voleb na pátek a sobotu 15. a 16. října 2010.

—————



CZIN.eu